“Lahhh ingatkan..” Gɑdis Ni Sεgɑn Wajah Disɑmɑkan Dgn Artis!- ‘Emma ke Chacha Maembong’

Gadis ini mencu.ri tumpuan ramai di TikTok gara-gara wajahnya dikatakan menyerupai selebriti popular seperti Emma maembong. Sebuah video yang dimuat naik di aplikasi tersebut memaparkan dirinya sedang membuat toturial pakai tudung, Dalam video itu juga ramai netizen terkejut memamparkan seperti pelakon drama Bicara cinta pada 21 september 2020 berkenaan membuatkan lebih ramai netizen melontarkan komen serupa seperti Emma Maembong. Sehingga kini video berkenaan meraih lebih dari 97,000 jumlah tontonan selain dibanjiri dengan komen netizen yang ter.kejut  perbandingan wajahnya dengan artis berkenaan. “kenapa muka awak macam Emma Maembong”- tulis seorang netizen “Lahhh ingatkan Emma Maembong dah tadi”- tulis lagi seorang warganet “Bila dia senyum nampak seiras macam Emma Maembong”- tulis rakan peminatnya “Kadang nampak macam Emma Maembong”- tulis lagi seorang peminat Namun begitu, wanita yang senang disapa sebagai Mija ini secara peribadi mengatakan wajahnya langsung tidak mempunyai iras pelakon wanita berkenaan meskipun menyedari terdapat komen sedemikian daripada netizen.

Video Mija yang mengatakan seiras pelakon Emma Maenbong meraih lebih 97,000 jumlah tontonan di aplikasi TikTok.

“Sebenarnya dalam video-video saya yang terdahulu dekat TikTok, ada juga saya perasan orang komen samakan wajah saya dengan Emma Maembong,” Ujar Mija sambil berseloroh “Sebelum ni saya pernah cerita pada ibu… Tapi ibu mampu galak ja sebab anak disamakan dengan artis selewa Eman” “Saya juga pernah cerita dekat kawan-kawan saya, video di tiktok orang samakan dengan pelakon tersebut, Tapi dorang (kawan-Kawan) pun sama pendapat seperti saya, dia kata langsung tak sama, mungkin dorang dah selalu tengok” Katanya ketika menghubungi Info Kita semalam

Emma Maembong kiri bersama Chacha maembong kanan

Mungkin yang komen wajah Mija sama macam artis-artis ini sebab mereka tak menghadap wajah saya hari-hari.

Mija dalam bidang perniagaan & sains komputer dekat sekolah di shah alam

“Ada yang mengakatakan muka macam Emma Maembong. Suara pula macam Chacha maembong” Ujar wanita 17 itu

Tudung jenama Mija Sendiri

Dalam sisi lain, Mija yang berusia 17 tahun juga ade tudung jenama sendiri, miramedina.co di shah alam.

Kiri adiknya qhaliff Mija (tengah) bersama ibunya kanan

Bagaimanapun pada masa ini, Mija juga aktif dalam jualan tudungnya sambil menambah rezeki untuk meneruskan kehidupan bersama keluarga dan kerjayanya. “Tapi apa pun saya tak kisah kerana bagi saya, setiap orang ada pandangan masing-masing kan,” akhirinya. Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook INFO KITA Artikel ini disediakan oleh INFO KITA. Sebarang C0PY PASTE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan. Harap Faham!! Sumber: Tiktok Mija, Youtube PERHATIAN: Pihak INFO KITA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca INFO KITA. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak INFO KITA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published.