“Pkai otak skit..” Bru Je Fauzi Mohon Maaf 1su Tul4r. Sekali Ini Resp0nd Padu Joe Flizzow

Joe Flizzow ben.gan.g dengan s.ik.ap selebriti yang tidak profesional.

video temubual aktor Fauzi Nawawi bercerita tentang lakonan aksi r..o.g.o.l, penyanyi rap terkenal Joe Flizzow meluahkan rasa ma.ra.h dan menganggap perkara itu tidak sepatutnya disiarkan kepada umum.

Joe berkata, golongan selebriti sepatutnya menjadi contoh dan ikutan yang baik kepada masyarakat.

“Kepada artis-artis atau TV host kat luar sana yang ingat i.s.u r.o.g.o.l dan sex.u.a.l ha.rass.men.t ni kel.akar korang baik berhenti kerja lah.

“Pakai otak sikit korang ni, role model tidak sepatutnya promote i.su b.o.d.o.h macam ni,” katanya dalam perkongsian di Instastory.

Joe atau nama sebenarnya Johan Ishak, 42, berkata isu tersebut tidak sepatutnya menjadi budaya dalam kalangan rakyat Malaysia.

240628111_840449869997984_1762615548656470123_n

Joe ben.ga.n.g dengan si.ka.p selebriti yang tidak profesional.

Tambah penyanyi lagu Apa Khabar ini, golongan selebriti yang memain-mainkan isu tersebut dianggap tidak matang dan profesional.

“Saya malas nak ex.po.se kamu, tapi apa saya perlu katakan cukuplah… saya memang patut cakap fasal benda ni. Jadi saya nak cakap,”

Ini bukan budaya yang sepatutnya ada di Malaysia. Jangan ro.sa.k pemikiran

JOE FLIZZOW

PENYANYI RAP

“Ini bukan budaya yang sepatutnya ada di Malaysia. Jangan ro.s.ak pemikiran,” ujarnya.

Sebelum ini, laman Twitter ke.coh tentang kenyataan Fauzi Nawawi yang berkongsi mengenai wataknya dalam sebuah filem yang memerlukan dia m.e.r.o.g.o.l aktres Raja Farah.

Menerusi perbualan bersama hos iaitu Khir Rahman dan Shuk Sahar, Fauzi mengakui terpaksa mengawal n.af.su ketika melihat Raja Farah.

Rata-rata netizen m.a.r.a.h dan menganggap perkara itu sebagai membuka a.i.b serta tidak sesuai untuk dikongsikan kepada umum.

Bagaimanapun, aktor tersebut telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Raja Farah dan suami serta keluarga yang terkesan dengan hal berkenaan.

Terdahulu, Pelakon Fauzi Nawawi memohon maaf terhadap Raja Farah, suami dan keluarganya berikutan video mengenai pengalaman berlakon dengan pelakon terbabit yang tular di Twitter.

Menerusi video itu, Fauzi dipercayai menceritakan mengenai babak r.0g#l dalam filem Anak Halal membabitkan Raja Farah menerusi sebuah program TV.

Menurut Fauzi, dia tidak tahu tujuan video itu kembali ditularkan kerana program berkenaan sudah lama ditayangkan dan baru kini d.i.h.eb.o.hk.an semula.

“Saya nak memohon maaf kepada semua sekali yang menyebarkan video program yang dah ke.c.o.h di laman sosial. Saya nak memohon maaf pada semua yang ter.ke.san dengan video ini khususnya kepada Raja Farah, suami dan juga seluruh keluarga.

“Video ini (permohonan maaf) mungkin agak lambat saya muat naik kerana saya baru balik dari ‘shooting’, saya kerja. Kebetulan tengah ‘shooting’ ba.ba.k berat, jadi saya lupakan dan tutup semua telefon sebab tak nak mengganggu fikiran saya.

“Saya pun tak tahu apa perkara sebenarnya yang netizen mar4h sangat pada saya sampai sanggup m4ki, hantar mesej yang bukan-bukan di DM, Twitter semua m4ki, b***, cel4ka. Alhamdulillah saya terima dengan lapang dada. Saya terima dengan tenang walaupun kusut juga memikirkan,” katanya.

Fauzi berkata, sebaik selesai rakaman, dia sudah meminta pihak penerbit dan produksi untuk memtong bahagian yang sensiqtif ketika perbualan.

“Sebab kami bersembang antara lelaki. Memang salah saya bila bersembang tak kawal cakap, terlepas cakap dan terlepas nama Raja Farah. Sebenarnya mereka tanya pengalaman watak yang saya pernah pegang. Kalau diceritakan watak 13,14 tahun dulu, watak begitulah.

“Perompak, penjahat, per#g0l itulah watak yang sinonim dengan saya. Jadi bila dah terlepas cakap, habis rakaman saya tersedar yang bahawa ada benda yang patut diptong, yang disensorkan supaya tak ditayangkan,” katanya.

Program itu sudah ditayangkan dua kali dan Fauzi me.nga.kui tidak mengetahui ia ditularkan di Twitter semalam.

“Tapi apapun saya mengaku memang salah saya, saya jah1il, memang saya tak baik tapi saya sedang memperbaiki diri saya untuk jadi lebih baik. Kepada yang amat s.ens.itif yang ter.ke.san dengan video ini, sudah tentu suami kepada suami Raja Farah, saya mohon maaf daripada hujung rambut sampai hujung kaki.

“Memang saya tiada niat langsung memalukan. Pada Raja Farah sendiri dan juga keluarga, saya minta maaf dan saya tak mahu lagi perkara ini dipanjangkan,” katanya.

Fauzi turut berlapang dada memaafkan warganet yang mengeluarkan kata-kata ca.ci.an terhadapnya, emak serta keluarganya.

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber: Mstar, Utube

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *