Rakan Industri Fitn4h- Rita Rudaini Lebih Rela Tak Berlakon Daripada Sunt1k Vaks1n!

Rasanya ramai dah tahu Rita Rudaini memang tak nak ambil vaks1n. Sebelum ini juga kecoh bila Rita menyelar pihak yang melarang  golongan anti vaks1n beli beras.
Via:murai.my
Baru-baru ini kecoh bila ada yang mendakwa Rita boleh shooting walaupun tak ambil d0s sunt1kan. Bukan orang lain, tapi orang industri sendiri yang memfitnah dirinya katanya
Foto: IG
Melalui Instagram, pelakon ini kata dia hanya duduk di rumah dan menjalani kehidupan macam biasa. “Ada rakan industri f1tnah sistur cakap sistur tengah shooting. Sistur tak ada vaks1n. Kecoh ini dok menjaja???alahai sabar la wahai teman. Jangan takut dengan rezeki awak. “Rezeki awak dan rezeki sistur tak sama. Tuhan dah asingkan dah. Tak yah nak berebut wahai teman. Sistur ini dekat rumah je. Tak pergi mana pun. Duduk main tanah, masak, kemas rumah,”tulisnya. Dalam masa yang sama Rita tak kisah langsung nama digugurkan dariapa berlakon dalam mana-mana produksi. “Sistur percaya dengan rezeki yang Tuhan dah tetapkan. 100 episod nama sistur digugurkan pun sistur okay sebab bagi sistur Allah dah tulis macam itu. Sistur sentiasa bersangka baik dengan Dia. Sebab apa yang dia tak bagi itu ada sebabnya dan Dia tak pernah hampakan hamba-hamba Dia. So percayalah apa yang d3ngki sangat dengan sistur? Tak relax ke?” Okay sistur. Apa pendapatan Rita ni sebenarnya selain berlakon? Ramai mvsykil, tak gitu?  Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sumber : CARI  

Leave a Reply

Your email address will not be published.