Ryzal pen1ng kepala cari makanan tradisi Korea,Maryam Duriankimchi meng1dam ikan pari ment4h

Ryzal dan Maryam bakal meniman cahaya mata pertama.
JIKA mengikut perkiraan di atas kertas, kira-kira 50 hari lagi selebriti media sosial Ryzal Ibrahim bakal bergelar bapa kepada seorang bayi perempuan.Menurut Ryzal atau nama sebenarnya Nik Muhammad Ryzal Nik Ibrahim, 29, dia dan isteri, Maryam You Narae, 29, berdebar dan teruja menanti kelahiran bayi pertama mereka sekitar Oktober depan.”Sekarang ni kandvngan dah masuk bulan kesembilan. Hasil pemeriksaan saiz dan berat pun normal… baby ikut muka ayahnya,” kata Ryzal bersel0roh ketika dihubungi mStar.Bercerita tentang pengalaman menjaga isteri hamil, Ryzal berkata semuanya lancar sehinggalah baru-baru ini Maryam menyatakan hasrat untuk menikmati makanan Korea yang sukar diperolehi di negara ini.  
“Baru semalam dia meng1dam nak makan ikan pari ment4h yang diperap selama berbulan-bulan. Ikan tu b4u dia macam ubat yang digunakan untuk perm rambut di salon.
“Sejak mengndung ni dia kerap teringin nak makan makanan Korea je, sebab tu saya pindah rumah dekat dengan restoran Korea… senang nak keluar belikan untuk dia. “Saya beruntung sikit sebab Maryam tak banyak sangat rag4m. Setakat ni tak pernah lagi dia minta makanan pelikpelik pukul 2 atau 3 pagi,” katanya. Sementara itu berkongsi tentang persediaan menyambut cahaya matanya itu, Ryzal berkata kelengkapan seperti pakaian dan barang keperluan sudah disediakan lebih awal. “Barang bay1 kami dah beli kecuali stroller dan carseat. Ada juga beberapa barang keperluan lain kami dapat sponsor,” katanya. Untuk rekod Ryzal dan Maryam yang popular dengan saluran YouTube Duriankimchi berkahwin pada 16 Ogos 2019, di Masjid Itaewon, Seoul di Korea Selatan.
Ryzal dan Maryam berkahwin pada 16 Ogos 2019.
Pasangan ini kembali menetap di Malaysia sejak September tahun lalu. Pada April lalu Maryam dan Ryzal tampil menjadi pengacara rancangan memasak di TV3 berjudul ‘Apa Nak Masak Ni’ yang berjaya menghiburkan penonton dengan gel4gat mereka bersama selebriti jemputan. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sumber : Mstar

Leave a Reply

Your email address will not be published.