[VIDEO] “Mεnɑngis truss..” Minggυ Depɑn Nk Nikah, Gadis Kεcewɑ Kna ‘Scɑm’ Hal Duit Rumah

Gara-gara mudah mempercayai orang lain, duit yang dikumpul demi melakukan persediaan sebelum mendirikan rumah tangga sekelip mata aki.bat tak.tik ‘s.c.am’.

Menerusi satu video luahan di aplikasi TikTok, Aimy Bakri me.nan.gis te.re.sak-e.sak di dalam kereta apabila mengetahui dirinya ditipu mengenai duit sewa dan deposit rumah. 

“Tabah ye.. ujian nak kahwin”

VIDEO:

Tidak mendedahkan jumlah kerugian dialami, gadis itu menyifatkan ia sebagai ujian dan men.gakui menyusahkan bakal suami yang telah berusaha menyediakan rumah untuk mereka diami selepas berkahwin.

“Minggu depan nak nikah, kena s.cam. Habis lesap duit sewa dan deposit rumah. Kesian bakal suami banyak keluar duit.
“Tahu penat dia macam mana nak cari rumah, nak selesakan kita selepas kahwin. Awak dah buat yang terbaik untuk kita, maaf susahkan awak,” kata Aimy yang juga model fesyen muslimah.

Sementara itu, dia turut menasihati warganet agar tidak sewenang-wenangnya mempercayai mana-mana pihak selain menganggap ke.ja.dian tersebut adalah pengajaran supaya lebih berhati-hati pada masa akan datang.

“Untuk korang, jangan mudah percaya orang. Maaf aku tak boleh kawal (me.nan.gis) masa ni. Pengajaran untuk kami jugak lebih berhati-hati lepas ni,” ujarnya.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet berharap Aimy dan bakal suaminya tabah dan sabar meng.hadapi dugaan berkenaan yang dikatakan sebagai ujian ketika proses bertunang.

Komen Netizen:

“Ujian bertunag memang macam-macam..”

“Kalau dekat kahwin memang banyak dugaan..”

“Thank you atas doa semua..”

Sumber: TikTok @aimyy_bakri, Utube

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *